Zorgeloos met onze full-service onderhoudsabonnementen

Gegarandeerde kwaliteit en continuïteit door pro-actief onderhoud en beheer

Segestia staat voor klantgerichtheid, deskundig advies, kwaliteit en het realiseren van ambities. Ook na oplevering voelen wij ons verantwoordelijk voor het goed functioneren van uw maatwerk webapplicatie, website of app. Wij leveren onze diensten daarom met een full-service onderhoudsabonnement. Met een full-service onderhoudsabonnement wordt de levensduur van uw applicatie verlengt en zijn de veiligheid, kwaliteit en continuïteit gewaarborgd.

Het abonnement bestaat uit een pro-actief beheer in de vorm van technisch-, probleem-, incident- en wijzigingsbeheer. Met onze gegarandeerde responstijden bent u verzekerd van een snelle reactie bij calamiteiten. Ook de hosting is inbegrepen met een beschikbaarheidsgarantie van maar liefst 99,8%. Deze garanties en de overige afspraken stemmen we af in een heldere Service Level Agreement (SLA).

Wij zien onze dienstverlening als een continue proces waarbij we op afgesproken momenten in overleg met u onze dienstverlening evalueren en waar nodig bijsturen. Daarnaast kunt u een beheerbudget afnemen voor het preventief en adaptief onderhoud. Naast onderhoud en beheer kunnen wij ook trainingen of inwerkprogramma’s voor uw personeel organiseren.

 

Ook na oplevering voelen wij ons verantwoordelijk voor het goed functioneren van uw maatwerk webapplicatie, website of app.

 

Hieronder het proces dat we hanteren bij onze full-service dienstverlening.

beheerproces